vrijdag 24 oktober 2014

Fobie

Ik geef readings voor uiteenlopende problemen. Daar zit een vast patroon in. Meestal pak ik een foto en zeg ik tegen de klant dat ik niets wil weten waarvoor deze komt. Daarmee geef ik de klant meteen het gevoel dat wat ik zeg puur is en niet verzonnen is of onwaarheden zeg.
Laatst zei ik tegen een klantje, het kan soms voorkomen dat je denkt ergens voor te komen en dat het in feite om een heel ander probleem gaat. Grappig als het was gebeurde dat bij haar. Ze was heilig overtuigt van het feit dat haar probleem een fobie was. Tijdens de foto reading kwam er dus uit dat het niet om haar fobie ging. Sterker nog, de fobie bleek letterlijk een boodschap voor haar te zijn die door haar verkeerd geïnterpreteerd werd. zij nam de fobie namelijk letterlijk. Ineens werd voor haar alles duidelijk. Een andere wereld ging voor haar open. Doordat zij ineens begreep hoe haar ontstane probleem een andere houding en aanpak nodig had, verdwenen haar problemen als sneeuw voor de zon. Wel betekende het voor haar dat ze er bewust mee om moest leren gaan, en dat vraagt doorzettingsvermogen. Maar geduld is een schone zaak.
Sisanya LifeCoaches
www.sisanya.wix.com/sisanya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten