maandag 7 oktober 2013

innelijke wens / inner wish

U kent het vast wel, het gevoel te hebben dat u iets wilt of wilt bereiken? Ooit was mij door een aantal spirituele helpers gezegd dat ik voor zalen of dergelijks zou komen te staan. Ik had zoiets van....tja.....ik......weet niet of dat iets voor mij is. Toch bleef het wel in mijn achterhoofd zitten. Diep in mij wist ik dat het er uiteindelijk van zou komen. Ook omdat m'n huidige werkplek (waar ik het naar mijn zin heb) niet mijn eindstation kan zijn. Ik vind mijn werk leuk, voer mijn vak met veel plezier uit. Alleen dit tot m'n 65e te blijven doen....nee dat zie ik niet zitten. Het gevoel bleef, Christel en ik hadden het op ons werk er heel vaak over. Maar zo stom als het was, geen van beide dacht er aan om samen iets te beginnen. Zij kreeg vaak te horen, waarom doe je er niets mee? Ook mij werd gevraagt "waarom begin je niet iets voor jezelf, mensen helpen is echt iets waar je goed in bent. Waarom wil je dit niet verder uitbreiden en mensen daarvan te overtuigen dat jij iets voor hen kunt betekenen. Antwoord daarop was makkelijk, juist omdat wij elkaar aanvullen en elkaar blindelings kunnen vinden is het een super idee om het samen te gaan doen. Het versterken van elkaar is onze kracht.  Zo geschiede, zij was meteen net zo enthousiast als ik. Beide hadden wij zoiets van, eindelijk gaan we iets doen waar we en goed in zijn en waar we blij van worden. Blij, omdat mensen vaak binnen komen met een verdrietig gevoel of een gevoel van onmacht en weer naar buiten gaan met een smile op het gezicht van " ik kan weer vooruit, ik zie weer licht aan het eind van de tunnel" en daar doen we het voor.


Saskia

www.senrvanderhulst.wix.com/sisanya02

Geen opmerkingen:

Een reactie posten