maandag 28 oktober 2013

Reset je lichaam en geest

Enige tijd geleden kwam er een familie lid naar me toe met een verhaal van ellende die deze in de afgelopen tijd had mee gemaakt. Het was een opeenstapeling van gebeurtenissen die de persoon in kwestie niet in de koude kleren was gaan zitten. Deze persoon had ik al diverse malen geholpen door middel van het lezen van zijn/haar foto en kon deze er weer geruime tijd tegenaan. Dit keer voelde ik zoveel negatieve energie rondom de persoon, de hele instelling, gedachtegang was van slag. Aangezien deze persoon mij heel dierbaar is gaf ik aan dat het misschien wel eens beter kon zijn dit keer naar Christel te gaan. Zij staat er verder van af, en geeft weer een andere en nieuwe visie op de situatie dan ik. Ik had de persoon in kwestie verteld dat het een goed idee zou zijn bij haar een magnetiseer behandeling te ondergaan. Zij zou alle radertjes weer resetten zodat deze weer in evenwicht zijn. Alles werkt dan weer optimaal en de geest krijgt weer even een positieve boost! Een paar dagen later onderging deze persoon de behandeling. De dag erna belde deze me op, ik had zo'n blij en positief mens aan de telefoon. Een compleet uitgerust mens met weer een dosis positiviteit en zin in het leven. natuurlijk zal deze zelf ook het een en ander moeten veranderen. Tenslotte kun je iemand resetten, maar dat neemt niet weg dat je aan jezelf moet blijven werken. Als je voelt dat de negativiteit op komt zetten moet je heel bewust dit gevoel uit schakelen en je focussen op de positieve dingen in het leven!!

Liefs Saskia

Some time ago a family member off my came to me with a tale of misery that he had lifed in recent times.
It was an accumulation of events that the person in question had been in  . 
I had helped several times by reading the photograph off that person and could help that person time and again.
But this time I felt so much negative energy around the persons entire body was upset . 
Since this person is very dear to me I said that it could possibly be better to go to Christel this time.
She stands further from my family , and shows a different and a new perspective on the situation than I do. 
I had told my family member in question that it would be better to undergo a magnetize treatment.
They would reset all chakra points again so that you are back in balance. Everything works optimally and then the mind will get a positive boost again! 
A few days later my family member underwent the treatment. 
The day after my family member called me , I had such a happy and positive person on the phone .
A fully equipped person with another dose of positivity and meaning in life. ofcourse jou also have to change, you can reset someone, but that does not mean that you don't have to keep working on yourself. If you feel  negativity comes up you should be very aware of this feeling and enable you to focus on the positive things in life !

In love Saskia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten