donderdag 11 oktober 2012

Overbrengen / Communicate

Ik heb een tijdje rondgesnuffeld in de wereld van de spiritualiteit.
Daarin heb ik bemerkt dat het wemelt van de leraren.
Soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Dus hoe moet ik dan weten of een leraar waarachtig is.
Ik ben mijn intuïtie aan het testen, dus ik ben mijn gehoor aan het testen en ga 
wat mij verteld wordt niet meteen aan nemen maar laat mijn intuïtie het werk doen.
Nu ik mijn eigen praktijk heb vind ik het nog belangrijker dat een leraar/lerares ook daadwerkelijk
in de praktijk brengt wat hij of zij onderwijs, of waar hij of zij over schrijft.
Iemands daden spreken altijd duidelijkere taal dan zijn of haar woorden.
Dit is de meest effectieve manier om de boodschap over te brengen.

I  prowled around for a some time in the world of spirituality.
I have noticed that it's teeming with teachers.
Sometimes you cannot see the tree within the forrest
So how do I know if a teacher is good.
I'm testing my intuition, so I testing my hearing  and go what I am told
I do not thinks its  right , but let my intuition do the work.
Now I have my own practice, I find it important that a teacher / teacher actually
puts into practice what he or she is teaching, or in which he or she writes.
One's actions always speak plainer language than his or her words.
This is the most effective way to transfer the message across.

Christel
www,senrvanderhulst.wix.com/sisanya02


Geen opmerkingen:

Een reactie posten