vrijdag 19 oktober 2012

Verlangen/Desire


De 3 grote vragen in het leven zijn: Waar kom je vandaan???? Waarom ben ik hier,Waar ga ik naartoe. Het antwoord op de vragen is niet gemakkelijk.
Zingeving is nooit eenvoudig. Een antwoord is te vinden door na te denken over je diepste
verlangens naar wat je ooit wilden worden.
Wie weet kwam je op aarde met een bepaald talent, net als ik, bij mij is het magnetiseren.
En ben ik om mensen te mogen helpen Sisanya begonnen.
Dat talent of die talenten heb je niet voor niets, maar kreeg je om je doel op aarde te verwezenlijken.
Zo kun je stukje bij beetje ontrafelen waarom je hier bent.
Het antwoord op de vraag waar je naartoe gaat, is dan niet meer zo moeilijk:
naar de vervulling van je doel op aarde.

The three big questions in life are : Where are you from?? Why am I here, where do I go. 
The answer to the questions is not easy. 
Meaning is never easy. An answer can be found by thinking about your deepest 
desires for what you ever wanted to be. 
Who knows you came to earth with a certain talent, like me, My talent is getting people back in to balans. 
Thats why I started Sisanya this my spiritual partner Saskia, to be able to help people with our spiritual skiles 
That talent or talents you have are for a reason for your goal but you got to accomplish your goal. On earth 
This way you can gradually unravel why you're here. 
The answer to the question of where you're going, is not so difficult: 
It is to fulfillment of your purpose on earth.

Christel
www.senrvanderhulst.wix.com/sisanya02

Geen opmerkingen:

Een reactie posten